کانون آگهی و تبلیغات دایر
کانون آگهی و تبلیغات دایر

کلیپ‌های مردمی هم به جشواره صالح(ع) راه یافتند

رسول صانعی، دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال مردم از این جشنواره، اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان جشنواره بزرگ صالح (ع)، بسیاری از افراد کلیپ‌هایی متنوع با موضوعات کرونا و همدلی به دبیرخانه ارسال کردند. اما با توجه به نبودن بخشی برای داوری این آثار، تصمیم گرفتیم تا بخشی را برای کلیپ‌های مردمی در نظر بگیریم.

وی از افزودن بخش «قاب صالح» به جشنواره بزرگ صالح (ع) خبر داد و گفت: بخش کلیپ‌های مردمی جشنواره صالح (ع) نیز به سایر بخش‌های این جشنواره افزوده شد. بر همین اساس، در کنار بخش فیلم کوتاه و مستند، بخش کلیپ‌های مردمی نیز داوری می‌شوند.

صانعی درباره موضوعات کلیپ‌های مردمی نیز خاطر نشان کرد: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در بخش قاب صالح و کلیپ‌های مردمی هستند، باید کلیپ با موضوع و محتوای مذهبی، اخلاقی و دینی همچون احسان به دیگران و احترام به والدین، کمک‌های مؤمنانه و کارهای جهادی در کرونا را حداکثر تا یک دقیقه به صورت افقی ضبط و به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) با بیان اینکه کلیپ‌های بخش قاب صالح باید بدون دیالوگ باشند و تصاویر مفاهیم را انتقال دهند، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره بزرگ صالح (ع) تا نیمه خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش فارس، جشنواره بزرگ صالح (ع) در دو بخش فیلم کوتاه و مستند از ۵ تا ۳۰ دقیقه کلید خورد که چندی پیش نیز بخش فیلم‌های زیر پنج دقیقه به این جشنواره اضافه شد.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *