کانون آگهی و تبلیغات دایر
کانون آگهی و تبلیغات دایر

۴۰ بانو و ‌کودک زندانی غیرعمد تهران آزاد می‌شوند

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در برنامه «ببخش بادستان کریم اهل بیت (ع)» با موضوع گلریزان برای آزادی زندانیان با اشاره به اینکه برخی انتظار دارند چهار سال بعد از توطئه‌های آنها مردم به ستوه بیایند، گفت: دشمنان ایران اسلامی همچنان فشار حداکثری وارد می‌کنند، اما با تلاش و‌مقاومت مردم، توطئه‌های آنها همواره شکست می‌خورند.

وی درباره مقاومت مردم ایران اسلامی و همدلی آن‌ها افزود: یکی از مقامات روسیه چند سال گذشته که به تحریم‌های ایران اشاره شد، گفت که اگر تحریم‌های ۳۸ ساله که بر ایران تحمیل شده است، بر کشور ما وارد می‌شد، کمتر از نیم سال فرو می‌ریختیم. کشور و ملت شما سال‌هاست این فشارها را تحمل می‌کنند و دستاوردهای عظیمی دارند که یکی از دلایل آن وجود رهبر شماست. کلام رهبر شما نور است و هر چه می‌گوید به دل می‌نشیند.

سردار حسن‌زاده در ادامه به بیش ۱۴ ماه مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: در این مدت که بسیاری از کشورها با مشکلاتی مواجه شدند، به واسطه مواسات و‌همدلی که به خاطر تدابیر حکیمانه رهبر بزرگ بود، مردم همدل شدند و به کمک یکدیگر شتافتند. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: علاوه بر تدابیر رهبر معظم انقلاب، یکی دیگر از دلایل همدلی و مقاومت مردم در کرونا و حتی تحریم‌ها، فرهنگ شیعی، دینی و انقلابی مردم است. در این جامعه وقتی مردم کنار هم جمع می‌شوند، اجازه نمی‌دهند آنهایی جرایم غیرعمد دارند در زندان بمانند.

وی با بیان اینکه این فرهنگ دینی و انقلابی در مردم ایران قدمت دارد، تصریح کرد: این‌ مردم یاد گرفته‌اند انقاق کنند و دست یکدیگر را بگیرند. این فرهنگ قبل از انقلاب هم‌وجود داشته است، اما بعد از انقلاب ارتقا پیدا کرد. دو سال گذشته سیلی در شهرهای مختلف رخ داد که همه فکر می‌کردند کشور از هم‌ می‌پاشد، ‌اما سیل کمک‌های مردمی باعث شد تا مناطق آسیب‌دیده بهبود یابد و اتحاد مردم بیشتر شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به اینکه در ماه رمضان آزادی بانوان و‌ کودکان جرایم غیرعمد آن هم در آستانه میلاد کریم اهل بیت اقدام ارزشمندی است، گفت: دوستان ما در بسیج حقوقدانان بالغ بر ۴۰ نفر از کودکان و‌ بانوان را شناسایی کردند که به خاطر جرایم غیرعمد در زندان هستند و در فاز اول اگر یک و‌ نیم میلیارد تومان جمع‌آوری شود، دیگر در تهران بزرگ کودکی که شرایط آزادی در جرایم غیرعمد داشته باشد، نخواهیم داشت و ‌این افتخاری برای مردم انقلابی تهران است.

سردار ‌حسن‌زاده با بیان اینکه برخی بانوانی که جرایم غیرعمد دارند و مبالغ بدهی آنها زیر ۱۰۰ میلیون تومان است در این طرح آزاد می‌شوند، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک امیدواریم به فضل الهی و کرم کریم اهل بیت (ع) هیچ‌کودکی که شرایط آزادی داشته باشد، در زندان نباشد.

‌فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان از بسیج اقشار مختلف و خانواده شهدا تشکر کرد و گفت: از ابتدای آغاز برنامه نیمی از مبلغ برای آزادی بانوان و‌ کودکان جرایم غیرعمد به همت خیران و‌ مردم تأمین شده است.

به گزارش فارس، مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان و جرائم غیرعمد (بانوان و‌ کودکان) و تهیه بسته سلامت برای نیازمندان بیمارستان‌ها با عنوان «ببخش با دستان کریم اهل بیت» هم‌اکنون در امامزاده صالح (ع) تجریش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *