کانون آگهی و تبلیغات دایر
کانون آگهی و تبلیغات دایر

لوگوی بین المللی«قاسم زمانه‌ات باش» آماده شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «قاسم زمانه‌ات باش» که در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی شده، به ۱۲ نقطه جهان ارسال شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «قاسم زمانه‌ات باش» در دی ماه سال گذشته در ۹۶ صفحه از سوی انتشارات «دارا» چاپ و در مراسمی با حضور مسئولان برای اولین بار عرضه شد و حالا لوگویی بین المللی برای آن تهیه شده تا شمولیت طرح گسترده باشد.

 

امینیان نویسنده کتاب درباره لوگو می‌گوید: این لیبل‌ها در واقع یک تعهدنامه است که بچه‌ها با نام خود آن را امضا می‌کنند و قرار است برای دومین سالگرد حاج قاسم به دفتر رهبری ارسال شود تا هرسال تجدید پیمانی با ایشان داشته باشند. 

این نویسنده با بیان اینکه همانگونه که وعده داده بودیم لوگوی انحصاری مهیا شد، گفت: امیدواریم با پشتیبانی سپاه و تیم تدارک دیده شده مسیر را پیش ببریم تا لوگو به قشر هنرمندان، مهندسان و کارگران تقدیم شود و آنها هم در پویش شرکت کنند تا در نهایت در همه سطوح کاری «قاسم زمانه‌ات باش» را داشته باشیم.

وی افزود: تیمی تشکیل شده تا در عرصه بین المللی همه امور برای زمینه سازی ظهور و مقدمه سازی افکار به لحاظ علمی و پژوهشی را داشته باشیم، از الان حیطه کاری ما از نوجوان به جوانان و مجامع نظامی و فرهنگی و علمی و پزشکی و مهندسی گسترش یافته است و امیدوارم این گستره را به درستی مدیریت کنیم و خروجی مطلوب دریافت کنیم. اما همچنان پایه برنامه ریزی ما روی نوجوانان است تا آنها را در سال‌های آتی برای زمینه سازی ظهور و نابودی اسرائیل مهیا کنیم.

این پژوهشگر اضافه کرد: من مطمئنم بچه‌هایی که این لوگوها را امضا می‌کنند و به دفتر رهبری ارسال می کنند در نبرد با اسرائیل به عنوان «قاسم زمانه‌ات باش» می‌توانند جامعه را متحول کنند.

وی پیش از این درباره هدف از نگارش «قاسم زمانه‌ات باش» گفته بود: حضرت امام خمینی بر ارتش ۲۰ میلیونی و تشکیل آن تاکید داشتند. از این رو با نگاه عمیق به این ایده، ارتش نوجوانان از سراسر کشور تشکیل می‌شود. کار طراحی، آماده‌سازی و هماهنگی برای تهیه کارت‌های ویزیت به زبان‌های مختلف برای ارسال به کشورهای دنیا نیز با همکاری سپاه قدس انجام شده و روی این کارت‌ها «قاسم زمانت باش» درج می شود تا برای نوجوانان و جوانان مناطق مختلف دنیا ارسال شود و پس از امضای بچه‌ها، این کارت‌ها دوباره به ایران و دفتر مقام معظم رهبری بازمی‌گردد. چون رهبر ما، رهبر همه امت اسلام است.

امینیان با تاکید بر اینکه در کتاب‌ کدهایی مثل ظهور، امید، نشاط و به دختران حیا را ارائه می‌دهم، گفت: بخش‌هایی از وصیت‌نامه حاج قاسم هم به زبان انگلیسی و عربی به شکل پی‌نوشت ارائه کردم و پس از اتمام و انتشار کتاب به ۱۲ نقطه جهان از جمله هند، پاکستان به سه زبان، سوریه، لبنان، بوسنی، عراق، آفریقای جنوبی، یمن، افغانستان، بلژیک، سوئیس، آذربایجان و… ارسال شده است. در این کتاب مضامینی از جمله شهادت‌طلبی، کسب روزی حلال، ‌نماز اول وقت، رنج پذیری، کار تشکیلاتی برای نظام ظهور مورد اشاره است.

امینیان توضیح داد: دیدگاه ما در این مسیر ۱۰ ساله است. این تجدید پیمان‌ها قرار است ۱۰ ساله به دفتر رهبری ارائه شود. بچه‌ها در همه استان‌ها و سایر کشورها زیر نظر مراکز فرهنگی و مساجد با زمینه‌سازی ظهور و شخصیت حاج قاسم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *