کانون آگهی و تبلیغات دایر
کانون آگهی و تبلیغات دایر

آخرین جمعه ماه شعبان در حرم سیدالشهدا(ع)+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آخرین جمعه ماه شعبان، جمعی از عاشقان حسینی از شهرهای مختلف عراق به حرم سیدالشهدا (ع) مشرف شدند و به دعا و نیایش پرداختند.

 

 

از صبح روز گذشته موکب‌های اطراف حرم در کربلا هم با توزیع غذا و نوشیدنی از زائران پذیرایی کردند. با وجود اینکه شیوع کرونا در عراق موجب تعطیلی برخی از مغازه‌ها شده است، همچنان بسیاری از مردم عراق برای شفا و زیارت به کربلا و حرم امام حسین (ع) مشرف می‌شوند و بسیاری نیز چندان به رعایت نکات بهداشتی پایبند نیستند.

 

 

شب جمعه همزمان با شب زیارتی امام حسین (ع) نیز خیل عاشقان اباعبدالله (ع) در بین الحرمین و حرم سیدالشهدا (ع) حضور یافته و دعای ماه شعبان را قرائت کردند. در جوار ضریح حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) نیز هر لحظه بر تعداد زائران افزوده می‌شد.

همچنین شب گذشته گروهی از زائران عراقی در کربلا به قرائت دسته جمعی سوره مبارکه «فجر» پرداخته و پس از آن دعای فرج را همخوانی کردند و نوای لبیک یا حسین لبیک یا مهدی (عج) طنین‌انداز شد.

 

 

به گزارش فارس، سفر به عتبات از اسفند سال ۹۸ به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است و تاکنون هیچ زائر ایرانی در قالب کاروان سازمان حج و زیارت به عتبات اعزام نشده است.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *